29 Aralık 2008 Pazartesi

BİRİKMİŞ İŞLER




1992 Yılan beri kenara atıp bazen kullandıgım , dört yıldır ise hiç kulanamadıgım çerceveleri elden geçireyim dedim.Tabi bu arada , bi arkadaşın blogunda görmüştüm yabancı bir arıcının çerçeveleri saklama şeklini,bende aynısını uyguladım.
Zor olan ıse bir odayı onlara ayırmam,badana yapmam ve çerceveleri asacagım kasaları yapmam.bu arada bütün çerceveleri tek tek dzenfekte etmem ve suyla yıkamam.Bu kış gününde baya zorlandım ama sonunda deydi,ben bile beyendim çercevelerin duruşunu.Kayıp birbirinin açısını bozmuyorlar.
Düzeltmek için zaman harcamam şimdiden sonra.(Ben bu sanal alemi çok sevdim)


SEVGİLİ ARI DOSTLARI, YENİ YIL AİLENİZE MUTLULUK GETİRSİN , ÖNÜMÜZDEKİ SEZONDADA , AGZINIZDAN BAL AKSIN , PARMAKLARINIZ BAL TUTSUN , ARILARINIZ SEZONA KAZASIZ BELASIZ ÇIKSIN....

HEPİNİZE MUTLU YILLAR ...

3 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Sadettin abi bayağı uğraşmışın ama, sanal dünyasınada yerli bir resim kazandırdınız teşekürler.Yapmış olduğum iş harika.

Birde şunu belirteyim,bir ara bendeki sosyete hastalanmıştı,peteklerini imha edip, çıtalarınıda alevde yakmıştım.Almanyadan Mehmehmet Yüksel, abi yakmana gerek yok sadece çamaşır sulu suya sokup çıkarsan yeterliydi dedi.Yani kovanların dezenfektesine suya çamaşır suyu katılmalı,silerken yada temizlerken içinde arı varken degil tabiki.

BOZÜYÜKLÜ ARICI dedi ki...

ali bey,ben çamaşır sodası kullandım 50 lıtre suya 1,5 kg attım. cok fazla örümcek agı ve toz olmuşlardı,önce çamaşır sulu bıdona soktum,daha sonrada suyla duruladım.kokusunu aldım ,durulamassam üzerleri beyaz bir renk alıyor. mutlu yıllar.

muratakın dedi ki...

Sadettin Bey:
Göğsünüzü gere gere ben iyi arıcılık demeniz için, temizlikle başlaması çok iyi olacaktır.
işinizi düzene soktuktan sonra arkası gelir.
Kolay gelsin.